Kampania „Myśl Trzeźwo” – Prewencja wśród Kierowców


W dniach od 30 grudnia 2024 roku do 15 stycznia 2025 roku na terenie całego kraju rozpoczyna się akcja informacyjno-edukacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości kierowców na temat skutków prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu. Działania te są organizowane przez Biuro Ruchu Drogowego KGP oraz firmę Neptis S.A. Operator komunikatora Yanosik będzie promował przesłanie akcji, która ma na celu zapobieganie wypadkom drogowym oraz kolizjom. Kierowcy, szczególnie podczas sezonów imprez takich jak Sylwester czy karnawał, powinni zadbać o bezpieczny powrót do domu.

Akcja „Myśl Trzeźwo” ma za zadanie nie tylko informować kierowców o zagrożeniach związanych z alkoholem, ale również o odpowiedzialności karnej, która ich dotyczy. Po wypiciu alkoholu prowadzenie pojazdu staje się niebezpiecznym przedsięwzięciem, z którym wiąże się ryzyko wypadków drogowych. Uświadomienie tego faktu ma na celu ochronę nie tylko samych kierowców, ale również innych uczestników ruchu drogowego.

W ramach kampanii kierowcy będą mieli dostęp do materiałów edukacyjnych, które ukażą się na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w aplikacji Yanosik. Dodatkowo na ekranach LED w całym kraju wyemitowane zostaną spoty, które zwrócą uwagę na istotę trzeźwego myślenia za kierownicą. Policja zachęca kierowców do regularnego badania stanu trzeźwości, informując o możliwości wykonania takiego testu w jednostkach Policji.

Źródło: Policja Łowicz


Oceń: Kampania „Myśl Trzeźwo” – Prewencja wśród Kierowców

Średnia ocena:4.54 Liczba ocen:16


Zobacz Także